Наукова періодика України Linguistic visnyk


Юр’єва О. В. 
Специфіка комунікативних стратегій і ходів у слогані соціальної реклами / О. В. Юр’єва // Лінгвістичний вісник. - 2013. - Вип. 2. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/livis_2013_2_15
  Повний текст PDF - 531.42 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юр’єва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юр’єва О. В. Специфіка комунікативних стратегій і ходів у слогані соціальної реклами / О. В. Юр’єва // Лінгвістичний вісник. - 2013. - Вип. 2. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/livis_2013_2_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського