Наукова періодика України Linguistic visnyk


Васюкова Н. В. 
Теория релевантности как когнитивная основа рекламной коммуникации / Н. В. Васюкова // Лінгвістичний вісник. - 2013. - Вип. 1. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/livis_2013_1_8
  Повний текст PDF - 401.385 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васюкова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васюкова Н. В. Теория релевантности как когнитивная основа рекламной коммуникации / Н. В. Васюкова // Лінгвістичний вісник. - 2013. - Вип. 1. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/livis_2013_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васюкова Наталія Віталіївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського