Наукова періодика України | Linguistic visnyk | ||
Васюкова Н. В. Теория релевантности как когнитивная основа рекламной коммуникации / Н. В. Васюкова // Лінгвістичний вісник. - 2013. - Вип. 1. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/livis_2013_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васюкова Н. В. Теория релевантности как когнитивная основа рекламной коммуникации / Н. В. Васюкова // Лінгвістичний вісник. - 2013. - Вип. 1. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/livis_2013_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |