Наукова періодика України | Лінгвістичні студії | ||
Щербак О. В. Ключовий знак як впливовий стрижень структури лінгвосеміотичного коду рекламної комунікації: проблеми ідентифікації / О. В. Щербак // Лінгвістичні студії. - 2017. - Вип. 34. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2017_34_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербак О. В. Ключовий знак як впливовий стрижень структури лінгвосеміотичного коду рекламної комунікації: проблеми ідентифікації / О. В. Щербак // Лінгвістичні студії. - 2017. - Вип. 34. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2017_34_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |