Наукова періодика України | Лінгвістичні студії | ||
Kramar N. A. Towards an Integrative Approach to Identity Construction in Academic Discourse / N. A. Kramar // Лінгвістичні студії. - 2017. - Вип. 33. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2017_33_21 Розглянуто stance ("позиція", "ставлення") та voice ("голос", "тон") як два взаємодоповнювальні теоретичні конструкти для вивчення авторської особистості у науковому дискурсі. Здійснено спробу синтезувати позиційно-центричний підхід К. Гайленда та тоно-центричний підхід Р. Іваніч для якнайповнішого і водночас чітко структурованого аналізу авторської присутності у науковому тексті. Обгрунтовано доцільність розгляду засобів вираження категоричності/некатегоричності (boosting/hedging) у рамках інтерперсонального позиціонування (взаємодії з читачем) замість текстуального позиціонування (ставлення автора до пропозиційної інформації). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kramar N. A. Towards an Integrative Approach to Identity Construction in Academic Discourse / N. A. Kramar // Лінгвістичні студії. - 2017. - Вип. 33. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2017_33_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |