Наукова періодика України Лінгвістичні студії


Kramar N. A. 
Towards an Integrative Approach to Identity Construction in Academic Discourse / N. A. Kramar // Лінгвістичні студії. - 2017. - Вип. 33. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2017_33_21
Розглянуто stance ("позиція", "ставлення") та voice ("голос", "тон") як два взаємодоповнювальні теоретичні конструкти для вивчення авторської особистості у науковому дискурсі. Здійснено спробу синтезувати позиційно-центричний підхід К. Гайленда та тоно-центричний підхід Р. Іваніч для якнайповнішого і водночас чітко структурованого аналізу авторської присутності у науковому тексті. Обгрунтовано доцільність розгляду засобів вираження категоричності/некатегоричності (boosting/hedging) у рамках інтерперсонального позиціонування (взаємодії з читачем) замість текстуального позиціонування (ставлення автора до пропозиційної інформації).
  Повний текст PDF - 255.185 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kramar N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kramar N. A. Towards an Integrative Approach to Identity Construction in Academic Discourse / N. A. Kramar // Лінгвістичні студії. - 2017. - Вип. 33. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2017_33_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського