Наукова періодика України | Лінгвістичні студії | ||
Арешенкова О. Ю. Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами / О. Ю. Арешенкова // Лінгвістичні студії. - 2016. - Вип. 32. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2016_32_14 Визначено роль маніпулятивних формул як ефективного засобу впливу та модифікації свідомості адресата-споживача; виявлено семантичні групи таких формул, частотність їх уживання та виконувану комунікативно-прагматичну функцію. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Арешенкова О. Ю. Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами / О. Ю. Арешенкова // Лінгвістичні студії. - 2016. - Вип. 32. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2016_32_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |