Наукова періодика України Лінгвістика


Клименко О. О. 
Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі / О. О. Клименко // Лінгвістика. - 2012. - № 3(2). - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2012_3%282%29__19
Мета роботи - виявити специфіку мовних засобів переконання в українській соціальній рекламі (УСР) і порівняти її з особливостями американської соціальної реклами (АСР). Проаналізовано риторичні засоби в УСР та АСР з ілокутивною метою "викликати осуд". Розкрито спільні та відмінні риси в тематичній спрямованості, об'єктах осуду, а також у використанні риторичних засобів в УСР та АСР. Установлено кількісне співвідношення зразків УСР та АСР з різними об'єктами осуду.
  Повний текст PDF - 318.462 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клименко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клименко О. О. Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі / О. О. Клименко // Лінгвістика. - 2012. - № 3(2). - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2012_3(2)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського