Наукова періодика України Індустрія моди


Виноградов О. А. 
Маркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловості / О. А. Виноградов, О. Є. Соломенко // Легка промисловість. - 2010. - № 1. - С. 36-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/legpro_2010_1_25
  Повний текст PDF - 158.162 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Виноградов О.
  • Соломенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Виноградов О. А. Маркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловості / О. А. Виноградов, О. Є. Соломенко // Легка промисловість. - 2010. - № 1. - С. 36-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/legpro_2010_1_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Виноградов Олексій Анатолійович (економічні науки)
  • Соломенко Оксана Єліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського