Наукова періодика України | Київське музикознавство | ||
Скворцова Н. Специфічні форми ритуального голосіння у творчості сучасних українських композиторів (на прикладі "Заклинання дощу" Галини Овчаренко та "Похоронів мух" Віталія Вишинського) / Н. Скворцова // Київське музикознавство. - 2014. - Вип. 50. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmuz_2014_50_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скворцова Н. Специфічні форми ритуального голосіння у творчості сучасних українських композиторів (на прикладі "Заклинання дощу" Галини Овчаренко та "Похоронів мух" Віталія Вишинського) / Н. Скворцова // Київське музикознавство. - 2014. - Вип. 50. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmuz_2014_50_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |