Наукова періодика України | Карпатський край | ||
Оришко С. П. Інформаційне забезпечення реалізації маркетингової стратегії туроператора на прийомі (інкамінг) та організація його службами стратегічних PR-компаній / С. П. Оришко, В. В. Орлова // Карпатський край. - 2014. - № 1. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kkr_2014_1_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Оришко С. П. Інформаційне забезпечення реалізації маркетингової стратегії туроператора на прийомі (інкамінг) та організація його службами стратегічних PR-компаній / С. П. Оришко, В. В. Орлова // Карпатський край. - 2014. - № 1. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kkr_2014_1_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |