Наукова періодика України | Клінічна анатомія та оперативна хірургія | ||
Kashperuk-Karpiuk I. S. Mastering primary surgical technique by students during parctical classes on topographic anatomy / I. S. Kashperuk-Karpiuk // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2016. - Т. 15, № 3. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kaoch_2016_15_3_29 З метою визначення шляхів оптимізації навчального процесу і освоєння практичних навичок з топографічної анатомії та оперативної хірургії у студентів проведено педагогічне дослідження з використанням критичного аналізу навчально-методичної літератури з даної проблеми, вивчення думки експертів (викладачів) і анкетування студентів на підставі сформованого переліку питань, статистичний аналіз одержаних даних. Встановлено, що 94 % студентів вважають, що оволодіння елементами первинної хірургічної техніки є важливою і необхідною складовою навчального процесу з топографічної анатомії та оперативної хірургії, 78 % студентів бажають брати активну участь у відпрацюванні хірургічних маніпуляцій і етапів оперативних втручань за умов навчальної операційної, 34 % студентів хотіли б працювати в студентському науковому гуртку, щоб мати можливість удосконалити свою первинну хірургічну техніку. Унаслідок дослідження визначено шляхи оптимізації та удосконалення форм і методів навчального процесу. Таким чином, відпрацювання за умов операційної первинної хірургічної техніки є дієвим і перспективним методом передачі навчальної інформації шляхом практичних дій, коли студенти є активними генераторами ідей для пошуку нових методик. Максимально наближені до реальних умов практичні заняття і позааудиторна робота студентів підвищують їх мотивацію і зацікавленість до самостійного глибокого вивчення топографічної анатомії та оперативної хірургії.З метою визначення шляхів оптимізації навчального процесу і освоєння практичних навичок з топографічної анатомії та оперативної хірургії у студентів проведено педагогічне дослідження з використанням критичного аналізу навчально-методичної літератури з даної проблеми, вивчення думки експертів (викладачів) і анкетування студентів на підставі сформованого переліку питань, статистичний аналіз одержаних даних. Встановлено, що 94 % студентів вважають, що оволодіння елементами первинної хірургічної техніки є важливою і необхідною складовою навчального процесу з топографічної анатомії та оперативної хірургії, 78 % студентів бажають брати активну участь у відпрацюванні хірургічних маніпуляцій і етапів оперативних втручань за умов навчальної операційної, 34 % студентів хотіли б працювати в студентському науковому гуртку, щоб мати можливість удосконалити свою первинну хірургічну техніку. Унаслідок дослідження визначено шляхи оптимізації та удосконалення форм і методів навчального процесу. Таким чином, відпрацювання за умов операційної первинної хірургічної техніки є дієвим і перспективним методом передачі навчальної інформації шляхом практичних дій, коли студенти є активними генераторами ідей для пошуку нових методик. Максимально наближені до реальних умов практичні заняття і позааудиторна робота студентів підвищують їх мотивацію і зацікавленість до самостійного глибокого вивчення топографічної анатомії та оперативної хірургії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kashperuk-Karpiuk I. S. Mastering primary surgical technique by students during parctical classes on topographic anatomy / I. S. Kashperuk-Karpiuk // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2016. - Т. 15, № 3. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kaoch_2016_15_3_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |