Наукова періодика України Journal of Governance & Regulation


Wachyudi N. 
A study of the relationship marketing effect in banks: The case of an emerging market / N. Wachyudi // Journal of governance & regulation. - 2018. - Vol. 7, Iss. 1. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jgr_2018_7_1_5
  Повний текст PDF - 1.281 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Wachyudi N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Wachyudi N. A study of the relationship marketing effect in banks: The case of an emerging market / N. Wachyudi // Journal of governance & regulation. - 2018. - Vol. 7, Iss. 1. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jgr_2018_7_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського