Наукова періодика України | Journal of Governance & Regulation | ||
Wachyudi N. A study of the relationship marketing effect in banks: The case of an emerging market / N. Wachyudi // Journal of governance & regulation. - 2018. - Vol. 7, Iss. 1. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jgr_2018_7_1_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Wachyudi N. A study of the relationship marketing effect in banks: The case of an emerging market / N. Wachyudi // Journal of governance & regulation. - 2018. - Vol. 7, Iss. 1. - С. 26-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jgr_2018_7_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |