Наукова періодика України | Журнал европейской экономики | ||
Карась Е. Таргетинг – один из видов стратегической рекламы / Е. Карась // Журнал европейской экономики. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 347-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeer_2014_13_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карась Е. Таргетинг – один из видов стратегической рекламы / Е. Карась // Журнал европейской экономики. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 347-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeer_2014_13_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |