Наукова періодика України | Journal of european economy | ||
Sokhatska O. The impact of social media marketing on consumer buying behaviour: theoretical aspect / O. Sokhatska, Siddharth Siddharth // Journal of european economy. - 2019. - Vol. 18, № 2. - С. 285-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2019_18_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sokhatska O. The impact of social media marketing on consumer buying behaviour: theoretical aspect / O. Sokhatska, Siddharth Siddharth // Journal of european economy. - 2019. - Vol. 18, № 2. - С. 285-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2019_18_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |