Наукова періодика України Journal of european economy


Sokhatska O. 
The impact of social media marketing on consumer buying behaviour: theoretical aspect / O. Sokhatska, Siddharth Siddharth // Journal of european economy. - 2019. - Vol. 18, № 2. - С. 285-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2019_18_2_9
  Повний текст PDF - 441.082 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sokhatska O.
  • Siddharth S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sokhatska O. The impact of social media marketing on consumer buying behaviour: theoretical aspect / O. Sokhatska, Siddharth Siddharth // Journal of european economy. - 2019. - Vol. 18, № 2. - С. 285-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2019_18_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського