Наукова періодика України | Journal of european economy | ||
Pushkar O. Formation of the Advancedmultimedia Product Perception Model Based on Convergence of Face-to-Face and Screen-to-Screen Approaches / O. Pushkar, Yu. Kurbatova // Journal of european economy. - 2018. - Vol. 17, № 1. - С. 129-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2018_17_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Pushkar O. Formation of the Advancedmultimedia Product Perception Model Based on Convergence of Face-to-Face and Screen-to-Screen Approaches / O. Pushkar, Yu. Kurbatova // Journal of european economy. - 2018. - Vol. 17, № 1. - С. 129-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2018_17_1_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |