Наукова періодика України Journal of european economy


Pushkar O. 
Formation of the Advancedmultimedia Product Perception Model Based on Convergence of Face-to-Face and Screen-to-Screen Approaches / O. Pushkar, Yu. Kurbatova // Journal of european economy. - 2018. - Vol. 17, № 1. - С. 129-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2018_17_1_10
  Повний текст PDF - 179.271 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Pushkar O.
  • Kurbatova Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Pushkar O. Formation of the Advancedmultimedia Product Perception Model Based on Convergence of Face-to-Face and Screen-to-Screen Approaches / O. Pushkar, Yu. Kurbatova // Journal of european economy. - 2018. - Vol. 17, № 1. - С. 129-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2018_17_1_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського