Наукова періодика України Journal of european economy


Karas O. 
Targeting as One of the Types of Strategic Advertisement / O. Karas // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 3. - С. 318-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2014_13_3_9
  Повний текст PDF - 155.121 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Karas O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Karas O. Targeting as One of the Types of Strategic Advertisement / O. Karas // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 3. - С. 318-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2014_13_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського