Наукова періодика України Журнал європейської економіки


Сохацька О. 
Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти / О. Сохацька, Сідхарх Сідхарх // Журнал європейської економіки. - 2019. - Т. 18, № 2. - С. 228-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2019_18_2_9
  Повний текст PDF - 339.621 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сохацька О.
  • Сідхарх С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сохацька О. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти / О. Сохацька, Сідхарх Сідхарх // Журнал європейської економіки. - 2019. - Т. 18, № 2. - С. 228-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2019_18_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сохацька Олена Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського