Наукова періодика України | Журнал європейської економіки | ||
Сохацька О. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти / О. Сохацька, Сідхарх Сідхарх // Журнал європейської економіки. - 2019. - Т. 18, № 2. - С. 228-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2019_18_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сохацька О. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти / О. Сохацька, Сідхарх Сідхарх // Журнал європейської економіки. - 2019. - Т. 18, № 2. - С. 228-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2019_18_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |