Наукова періодика України Журнал європейської економіки


Пушкар О. 
Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen / О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал європейської економіки. - 2018. - Т. 17, № 1. - С. 139-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2018_17_1_11
  Повний текст PDF - 266.849 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пушкар О.
  • Курбатова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пушкар О. Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen / О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал європейської економіки. - 2018. - Т. 17, № 1. - С. 139-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2018_17_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пушкар Олена Іванівна (економічні науки)
  • Пушкар Олександр Іванович (економічні науки)
  • Пушкар Ольга Вадимівна (державне управління)
  • Курбатова Юлія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського