Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Барановська І. Г. 
Мистецькі інтегративні технології в поліхудожній освіті / І. Г. Барановська // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 2. - С. 40-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_2_6
Розглянуто деякі питання модернізації вищої педагогічної освіти, впровадження інноваційних підходів, розробки мистецьких інтерактивних технологій, змін класичних форм навчання майбутніх учителів. Встановлено, що поліхудожня освіта - це поліхудожнє виховання та розвиток, поліхудожній підхід до здійснення освітнього процесу. Поліхудожня освіта грунтується на універсальних можливостях мистецтва, його поліфункціональній природі. Проаналізовано поняття "інтеграція мистецтв" у поліхудожній освіті. Охарактеризовано рівні та види інтеграції. Розглянуто особливості інтеграції як інноваційної педагогічної технології. Представлено експлікацію інтегративних мистецьких технологій, розроблених на основі занурення у мистецьку спадщину, живого спілкування з творами мистецтва, діалогу з музейним предметом. Розглянуто квест як інтегративну ігрову мистецько-педагогічну технологію, що цікава для дітей та дорослих. Доведено, що розробка квестових мистецьких інтегративних технологій дозволяє успішно використовувати можливості та переваги компіютерних аудіовізуальних технологій у освітній роботі зі студентською та учнівською молоддю, мотивує до здобуття нових мистецьких знань, удосконалення виконавських умінь, творчого пошуку, самовдосконалення та самореалізації. Охарактеризовано низку спеціальних програм для створення веб-квестів, анімації, відео презентацій, написання фонограм, роботи з мікрофоном. Подальших розвідок потребує вивчення досвіду впровадження інтегративних мистецьких технологій в освітній процес середньої та вищої шкіл країн Європи, Азії, Америки, удосконалення механізмів поліхудожнього інтегративного впливу на різні вікові категорії учнівської та студентської молоді, розробка інтегративних мистецьких технологій поліхудожньої освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
  Повний текст PDF - 1.368 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Барановська І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Барановська І. Г. Мистецькі інтегративні технології в поліхудожній освіті / І. Г. Барановська // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 2. - С. 40-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Барановська Ірина Георгіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського