Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Шкуропат А. В. 
Ефективність віртуальних лабораторних практикумів з фізіології людини і тварин у структурі підготовки фахівця-біолога / А. В. Шкуропат, О. М. Гасюк // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 1. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_1_7
Розглянуто питання ефективності використання віртуального лабораторного практикуму з фізіології людини і тварин у структурі підготовки майбутнього фахівця-біолога замість реального модельного об'єкта на лабораторній роботі. Спостерігається все ширше залучення інтерактивних засобів навчання, що здійснюються із застосуванням навчальних комп'ютерних програм, у тому числі, і для організації практичних та лабораторних занять. На основі анкетування студентів-біологів, які попередньо виконували лабораторну роботу як з реальним модельним об'єктом, так і з віртуальним, було з'ясовано, що заміна реального об'єкту лабораторної роботи на віртуальний не сприяє кращому засвоєнню основних понять з фізіології людини і тварин. Доцільним використання віртуального лабораторного практикуму можливо тільки у випадках, коли відсутня матеріальна можливість проведення досліду, досліджуване явище не можливо відтворити у рамках навчальної лабораторії або воно протікає за таких умов, що його важко спостерігати (наприклад, у дуже стислих межах часу). Впровадження у свою педагогічну діяльність віртуального лабораторного практикуму є вибором кожного педагога особисто, проте неможна забувати, що пересичення використання інтерактивними методами та недоцільна заміна реального об'єкта віртуальним може призвести до втрати дидактичної та виховної мети навчання.
  Повний текст PDF - 709.266 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шкуропат А.
  • Гасюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шкуропат А. В. Ефективність віртуальних лабораторних практикумів з фізіології людини і тварин у структурі підготовки фахівця-біолога / А. В. Шкуропат, О. М. Гасюк // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 1. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського