Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Ботузова Ю. В. 
Досвід впровадження дистанційного курсу для організації самостійної роботи студентів з математичного аналізу / Ю. В. Ботузова // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 3. - С. 61-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_3_6
Порушено проблему організації самостійної роботи студентів. Зокрема розглянуто модель інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання у вигляді змішаної форми. Описується досвід упровадження дистанційного курсу в навчальну дисципліну "Математичний аналіз" з метою ефективної організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів математики. Досліджено структура навчально-методичного забезпечення навчального-виховного процесу з математичного аналізу, а також наводиться його модель у змішаній формі навчання. Проаналізовано дидактичні можливості дистанційних технологій. Запропоновано поетапну схему організації самостійної роботи студентів в контексті використання дистанційного курсу, яка складається з наступних етапів: підготовчий, теоретичний, практично-діяльнісний, контролюючий, корекційний. Описано зміст роботи викладача та студентів на кожному з цих етапів. Відповідно розкрито особливості планування, розробки та впровадження дистанційного курсу, керівництва самостійною роботою студентів шляхом виконання викладачем наступних функцій: формування постійної позитивної навчальної мотивації студентів; визначення та встановлення цілей і завдань; організація взаємодії між студентами; контроль та консультування студентів в процесі навчання. Виділено ряд психолого-педагогічних проблем при впровадженні дистанційної форми навчання та зазначаються шляхи їх часткового чи повного усунення.
  Повний текст PDF - 906.385 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ботузова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ботузова Ю. В. Досвід впровадження дистанційного курсу для організації самостійної роботи студентів з математичного аналізу / Ю. В. Ботузова // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 3. - С. 61-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_3_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ботузова Юлія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського