Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Kruhlyk V. Formation of professional competences of future engineer programmers in the process of independent educational activity / V. Kruhlyk // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 55-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_7 Розглянуто проблему організації самостійної навчальної діяльності майбутніх інженерів-програмістів під час навчання в університетах. Організація самостійної діяльності студентів є ефективним засобом підвищення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у вищих навчальних закладах. Така діяльність передбачає вирішення складних творчих завдань, пов'язаних з реальною практикою роботи програмістів на підприємствах. Вона спрямована на формування у студентів професійних компетенцій, готовності до подальшого самовдосконалення, здібностей приймати рішення і нести відповідальність за їх наслідки, виявляти помилки, знаходити шляхи їх виправлення та мінімізації негативних наслідків, адекватно реагувати на професійні проблеми. Перед викладачами стоїть завдання вибрати напрямки, засоби і зміст самостійної роботи таким чином, щоб вона була ефективною і сприяла залученню студентів до професійної діяльності. Проаналізовані такі способи організації самостійної роботи студентів: виконання дипломних проектів, науково-дослідна робота, участь в професійних олімпіадах і конкурсах, проходження виробничих практик. Наведено опис етапів виконання дипломних проектів та змісту діяльності викладача і студентів на кожному з них. Особливу увагу приділено колективній роботі над проектом і використання інформаційних технологій для організації такої взаємодії. Охарактеризовані ефекти застосування самостійної роботи студентів під час виробничих практик, участі в олімпіадах і конкурсах, виконання дослідної роботи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kruhlyk V. Formation of professional competences of future engineer programmers in the process of independent educational activity / V. Kruhlyk // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 55-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |