Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Вдовичин Е. Я. 
Навчання основ програмування студентів фізико-математичного профілю / Е. Я. Вдовичин, Л. В. Лазурчак // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 32-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_5
Наведено методичні рекомендації щодо вивчення навчальної дисципліни "Інформатика" для підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 014.04 "Середня освіта (математика)", 014.08 "Середня освіта (фізика)". Ця дисципліна відіграє особливо важливу роль у підготовці фахівців ВНЗ фізико-математичного профілю, бо поєднує в собі як фундаментальні поняття і принципи різних математичних та інформатичних дисциплін, так і прикладні моделі й алгоритми їх застосування. Методичні аспекти щодо вивчення дисципліни "Інформатика" передбачають педагогічну доцільність форм, методів та засобів навчання для студентів, які отримують кваліфікацію вчитель математики та вчитель фізики відповідно. Програма дисципліни включає питання теоретичних основ інформатики, прикладного програмного забезпечення, основ програмування. Студентам пропонується розглянути базові основи програмування у середовищі С++. Основні конструкції мови С++ мають зручний професійний інструментарій для програмування. Інтегроване середовище С++ характеризується швидкістю, зручністю щодо відлагодження та компілювання програми. Тому у статті акцентовано увагу на формування практичних навичок роботи в середовищі С++ для студентів фізико-математичного профілю та висвітлено методичні аспекти застосування мови програмування С++ у процесі навчання дисципліни "Інформатика". Формування практичних навичок відбувається під час виконання лабораторних робіт, а саме: постановка вихідної задачі, побудову алгоритму її розв'язку, аналіз отриманих результатів.
  Повний текст PDF - 879.921 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вдовичин Е.
  • Лазурчак Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вдовичин Е. Я. Навчання основ програмування студентів фізико-математичного профілю / Е. Я. Вдовичин, Л. В. Лазурчак // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 32-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського