Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Кушнір В. А. 
Математичне моделювання при конструюванні рівнянь, що містять невідому під знаком модуля з використанням Maple-технології / В. А. Кушнір // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 41-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_5
На основі математичного моделювання створюється технологія конструювання рівнянь і нерівностей, що містять невідому під знаком модуля. Розглянуто такі основні етапи задачі конструювання рівнянь, що містять невідому під знаком модуля: Постановка задачі (визначення виду математичного об'єкту та його властивостей, наприклад, визначення виду і властивостей рівняння; створення чи відшукання наукового підходу щодо створення математичної моделі, наприклад, у вигляді ідеї; створення математичної моделі, її дослідження й корегування; створення чи відшукання наукового підходу щодо розв'язування математичної моделі і створення на основі наукового підходу способу розв'язування математичної моделі; створення на основі способу алгоритму розв'язування математичної моделі; створення відповідно алгоритму програми на певній алгоритмічній мові реалізації алгоритму (у нас Maple]); налагодження програми і виконання програми; аналіз отриманих результатів і їх трансляція на умову задачі. Зауважено, що на кожному етапі можливі ситуації необхідного корегування, тоді потрібно повертатися до попередніх етапів і вносити в них корективи. Досліджено різні випадки таких рівнянь з огляду на кількість розв'язків: рівняння має три розв'язки, два, один, жодного, безліч. Побудовано відповідні математичні моделі, котрі потім досліджуються і розв'язуються. При розв'язуванні математичних моделей у вигляді систем рівнянь і нерівностей громіздкі перетворення й обчислення виконуються в Maple-технології, що значно покращило якість таких перетворень, зберегло значний час та дозволило виконувати комп'ютерні експеримент без значних зусиль. Створений алгоритм і програма за отриманим способом конструювання отримувати достатню кількість однотипних варіантів завдань з відповідями для створення тестів чи індивідуальних завдань.
  Повний текст PDF - 6.597 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кушнір В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кушнір В. А. Математичне моделювання при конструюванні рівнянь, що містять невідому під знаком модуля з використанням Maple-технології / В. А. Кушнір // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 41-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кушнір Василь Андрійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського