Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Дорошенко Ю. О. Дидактичне конструювання інформаційно-технологічних навчальних дисциплін у системі професійної підготовки майбутнього архітектора / Ю. О. Дорошенко, Т. В. Тихонова, Л. В. Осіпа // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 25-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_4 Мета роботи - презентація технології дидактичного конструювання ІТ-дисциплін професійної підготовки майбутніх архітекторів на основі компетентнісного підходу та методики навчання продуктивно-технологічної діяльності. Дидактичне конструювання інформаційно-технологічних дисциплін і це технологічна діяльність викладача з проектування, розробки та реалізації у навчальному процесі ефективної результатоспрямованої дидактичної системи навчання інформаційних технологій. Процес дидактичного конструювання складається з трьох стадій: стадія визначення цілей навчання та проектування змісту дисципліни; стадія розробки дидактичної системи дисципліни; стадія дидактичного аналізу та коригування змісту дисципліни. Апробація технології дидактичного конструювання навчальної ІТ-дисципліни розглянута на прикладі дисципліни "Інформатика та основи комп'ютерного моделювання", яка викладається для студентів галузі знань 19 "Архітектура та будівництво" напряму підготовки 191 "Архітектура та містобудування" у Національному авіаційному університеті. Результати апробації технології дидактичного конструювання ІТ-дисциплін у навчальному процесі дають змогу зробити обгрунтований висновок про підвищення якості та ефективності навчання інформаційних технологій майбутніх архітекторів, помітне зростання рівня їх фахово-інформатичної компетентності. Подальшими напрямками дослідження є обгрунтування та розробка технологій діагностики та формального оцінювання рівня фахово-інформатичної компетентності майбутніх архітекторів на основі компетентнісних задач професійного спрямування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дорошенко Ю. О. Дидактичне конструювання інформаційно-технологічних навчальних дисциплін у системі професійної підготовки майбутнього архітектора / Ю. О. Дорошенко, Т. В. Тихонова, Л. В. Осіпа // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 25-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |