Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Tryus Yu. Information-analytical learning management system universities / Yu. Tryus, I. Stetsenko, I. Herasymenko, V. Hrytsenko // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 4. - С. 15-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_4_4 Розглянуто концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом університету, в якій використовуються методи прийняття рішень та імітаційного моделювання, web-технології. Основними критеріями вибору засобів розробки системи є: відкритість, безкоштовність, простота застосування та незалежність від системного програмного й апаратного забезпечення. Обрана технологія і сама система задовольняє таким вимогам, як: орієнтація на національні й міжнародні стандарти у галузі вищої освіти, дотримання сервіс-орієнтованої архітектури, забезпечення стабільної роботи із значною кількістю користувачів, підтримка чіткого розподілу прав користувачів на одержання та зміни інформаційних ресурсів, забезпечення модульності кінцевого продукту та його здатності до інтеграції в корпоративну інформаційну систему університету. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Tryus Yu. Information-analytical learning management system universities / Yu. Tryus, I. Stetsenko, I. Herasymenko, V. Hrytsenko // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 4. - С. 15-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_4_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |