Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Кобильник Т. П. Методичні аспекти використання системи maxima у процесі навчання дослідження операцій / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 67-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_8 Розглянуто методичні рекомендації використання системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій майбутніх вчителів інформатики. Визначено напрями педагогічного використання систем комп'ютерної математики у процесі навчання дослідження операцій; висвітлено методичні аспекти застосування системи Maxima у процесі навчання цього курсу. Навчання дослідження операцій у системі навчання майбутніх вчителів інформатики відіграє особливу важливу роль, бо поєднує в собі як фундаментальні поняття і принципи різних математичних та інформатичних дисциплін, так і прикладні моделі та алгоритми їх застосування. Однією з актуальних проблем вищої освіти є створення методичних систем навчання, орієнтованих на широке і разом з тим педагогічно виважене використання у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема систем комп'ютерної математики. Науково обгрунтоване, педагогічно виважене і доцільне запровадження цих засобів у навчальних закладах сприятиме підвищенню рівня інформаційно технологічного забезпечення і суттєвому зростанню фундаментальної інформатичної та математичної підготовки майбутніх вчителів з інформатики. Через це постає необхідність визначення шляхів використання ІКТ у процесі навчання дослідження операцій майбутніх вчителів з інформатики, осучаснення середовища навчання з урахуванням тенденцій розвитку науки і техніки, удосконалення методичних систем навчання, зокрема, шляхом використання систем комп'ютерної математики як засобів навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кобильник Т. П. Методичні аспекти використання системи maxima у процесі навчання дослідження операцій / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 67-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |