Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Кобильник Т. П. 
Методичні аспекти використання системи maxima у процесі навчання дослідження операцій / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 67-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_8
Розглянуто методичні рекомендації використання системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій майбутніх вчителів інформатики. Визначено напрями педагогічного використання систем комп'ютерної математики у процесі навчання дослідження операцій; висвітлено методичні аспекти застосування системи Maxima у процесі навчання цього курсу. Навчання дослідження операцій у системі навчання майбутніх вчителів інформатики відіграє особливу важливу роль, бо поєднує в собі як фундаментальні поняття і принципи різних математичних та інформатичних дисциплін, так і прикладні моделі та алгоритми їх застосування. Однією з актуальних проблем вищої освіти є створення методичних систем навчання, орієнтованих на широке і разом з тим педагогічно виважене використання у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема систем комп'ютерної математики. Науково обгрунтоване, педагогічно виважене і доцільне запровадження цих засобів у навчальних закладах сприятиме підвищенню рівня інформаційно технологічного забезпечення і суттєвому зростанню фундаментальної інформатичної та математичної підготовки майбутніх вчителів з інформатики. Через це постає необхідність визначення шляхів використання ІКТ у процесі навчання дослідження операцій майбутніх вчителів з інформатики, осучаснення середовища навчання з урахуванням тенденцій розвитку науки і техніки, удосконалення методичних систем навчання, зокрема, шляхом використання систем комп'ютерної математики як засобів навчання.
  Повний текст PDF - 1.004 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кобильник Т.
  • Когут У.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кобильник Т. П. Методичні аспекти використання системи maxima у процесі навчання дослідження операцій / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 67-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кобильник Тарас Петрович (педагогічні науки)
  • Когут Уляна Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського