Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Shovkun V. V. 
The role of quasi-professional activities in preparation of future teachers of computer science / V. V. Shovkun // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 243-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_19
Проаналізовано виявлені у процесі дослідження суперечності між вимогами суспільства щодо підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах, які готують учителів інформатики, і недостатнім рівнем готовності майбутніх спеціалістів до роботи у школі, між потребою вдосконалення системи професійної підготовки майбутніх учителів та відсутністю теоретичного та практичного підірунтя щодо формування досвіду професійної діяльності майбутніх учителів у процесі педагогічної практики. Розглянуто формалізацію моделі організації та проведення виробничої практики, тоді як на сьогоднішній день виникає потреба технологізації цього процесу керівниками педагогічної практики на базі загальноосвітніх навчальних закладів. Проведене нами опитування дало змогу проаналізувати стан педагогічної практики майбутніх учителів інформатики з точки зору студента-практиканта.
  Повний текст PDF - 879.89 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shovkun V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shovkun V. V. The role of quasi-professional activities in preparation of future teachers of computer science / V. V. Shovkun // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 243-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського