Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Кінєшева А. Ю. 
Інформаційні технології як складова функціонально-змістовної моделі формування прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти / А. Ю. Кінєшева // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 25. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_25_11
Розглянуто структуру та зміст моделі формування прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти засобами інформаційних технологій. Висвітлено мету, основні методологічні підходи та принципи до організації цього процесу. Ефективність представленої моделі забезпечується системою педагогічних умов, а саме: мотиваційно-формуванням ціннісного ставлення до майбутньої прогностичної діяльності; детермінації розуміння існуючої залежності між рівнем прогностичної компетентності і рівнем загальної професійної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти через впровадження спецкурсу "Прогностична діяльність в системі менеджменту початкової освіти"; створенням інноваційної інформаційно-комунікаційного освітнього середовища; інтеграцією спецкурсу "Прогностична діяльність в системі менеджменту початкової освіти", виробничої, переддипломної практик. Реалізацію зазначених педагогічних умов планується здійснювати завдяки спеціально створеному інформаційно-освітньому середовищу, яке представлене інноваційними формами, методами і засобами, між собою взаємопов'язаними. Визначено такі структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, змістовний, технологічний і особистісний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний), показники та рівні (просунутий, достатній і базовий) сформованості прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти. Освітній процес, побудований на основі даної моделі, дозволяє досягти бажаного результату: сформувати у майбутніх магістрів початкової освіти прогностичну компетентність.
  Повний текст PDF - 1.241 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кінєшева А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кінєшева А. Ю. Інформаційні технології як складова функціонально-змістовної моделі формування прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти / А. Ю. Кінєшева // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 25. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_25_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського