Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Когут У. П. 
Експериментальне дослідження методики використання системи Maxima як засобу навчання дослідження операцій бакалаврів інформатики / У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 147-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_12
В умовах формування інформаційного суспільства зростає роль підготовки висококваліфікованих фахівців, які здатні до продуктивної діяльності в цьому суспільстві. Тому актуальним завданням є формування ІКТ-компетентностей, що забезпечувало б можливість вирішувати особисті та професійні завдання за умов інтенсивного розвитку сучасних технологій. Навчання дослідження операцій потребує особливої уваги, бо поєднує в собі як фундаментальні поняття і принципи різних інформатичних дисциплін, так і прикладні моделі й алгоритми їх застосування. Володіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями є суттєвою умовою опанування всіма навчальними, зокрема інформатичними, дисциплінами, формування наукового світогляду, цілісної наукової картини світу. Через це постає необхідність визначення шляхів використання ІКТ у процесі навчання дослідження операцій бакалаврів інформатики у педагогічному ВНЗ, осучаснення середовища навчання з урахуванням тенденцій розвитку науки і техніки, удосконалення методичних систем навчання, зокрема, шляхом використання систем комп'ютерної математики як засобів навчання. Стаття присвячена аналізу експериментального дослідження ефективності методики використання системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій бакалаврів інформатики. Визначено напрями педагогічного використання систем комп'ютерної математики (CKM) при вивченні дослідження операцій та виявлення методичних аспектів застосування цих систем у процесі викладання такого курсу на прикладі СКМ Maxima.
  Повний текст PDF - 303.716 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Когут У.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Когут У. П. Експериментальне дослідження методики використання системи Maxima як засобу навчання дослідження операцій бакалаврів інформатики / У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 147-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Когут Уляна Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського