Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Грабовський П. П. 
Критерії, показники і рівні розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів / П. П. Грабовський // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_11
Представлене дослідження стосується актуальної проблеми сьогодення і необхідності визначення засобів оцінювання розвитку інформаційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено критерії оцінювання розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів і мотиваційний (наявність у педагога мотивації і психологічної готовності до розвитку досліджуваної компетентності), когнітивно-операційний (відображає готовність і здатність вчителя щодо безпосереднього використання інформаційних технологій у своїй професійній діяльності), рефлексивний (здатність вчителя оцінити власний рівень розвитку інформаційної компетентності); та здійснено їх декомпозицію до відповідних критеріальних показників. За допомогою емпіричних методів дослідження, зокрема методу експертних оцінок із застосуванням методики визначення відносної частоти вибору експертами показників та відповідних критеріїв, доведено їх значущість при оцінюванні розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів. На основі обгрунтованих і розроблених критеріїв та відповідних їм показників описано чотири рівні розвитку досліджуваної компетентності педагога і низький, середній, достатній та високий. Подальші дослідження можуть стосуватися розробки математичного апарату визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів на основі виділених критеріїв і відповідних показників.
  Повний текст PDF - 894.721 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грабовський П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грабовський П. П. Критерії, показники і рівні розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів / П. П. Грабовський // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Грабовський Петро Петрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського