Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Сєдов В. Є. Особливості підготовки до педагогічної діяльності майбутніх інженерів-програмістів / В. Є. Сєдов // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 23. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_23_14 Відображено основні результати дослідження сучасного стану системи підготовки магістрів у галузі інформаційних технологій у вищих навчальних закладах (ВНЗ), що включає аналіз тимчасових освітньо-професійних програм спеціаліста та магістра напрямку підготовки "Програмна інженерія" (галузь знань 0501 "Інформатика та обчислювальна техніка") та "Інформатика" ("Системні науки та кібернетика"), а також навчальних планів відповідних спеціальностей з точки зору наявності в них навчальних дисциплін найбільш придатних для формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх інженерів програмістів. Зокрема розглянуто динаміку методів, форм та технологій навчання, виділено певні напрями педагогічної діяльності ІТ-фахівців у ВНЗ та ІТ компаніях. Звертається увага на існування певного протиріччя у системі підготовки магістрів у галузі інформаційних технологій та на необхідність залучення висококваліфікованих спеціалістів-практиків до проведення занять в системі магістратури, необхідність гнучкості навчального процесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сєдов В. Є. Особливості підготовки до педагогічної діяльності майбутніх інженерів-програмістів / В. Є. Сєдов // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 23. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_23_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |