Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Колос К. Р. Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_8 Обгрунтовано необхідність комплексного оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття "ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти", "критерії оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; для здійснення виміру ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти побудовано факторно-критеріальну модель оцінювання ефективності такого середовища, яка містить, насамперед, фактори, що характеризують комп'ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, зокрема: ефективність навчально-пізнавального процесу курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; достатність інфраструктури; ІКТ-компетентність академічного персоналу; ІКТ-компетентність слухачів; обгрунтовано й розроблено критерії оцінювання ефективності такого середовища та здійснено їх декомпозицію до відповідних критеріальних показників; встановлено числові значення коефіцієнтів вагомості кожного показника, критерію та фактора ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; описано комплексну методику оцінювання ефективності такого середовища; обгрунтовано необхідність співвідношення числового значення ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища із середнім та найвищим рівнем ефективності такого середовища серед закладів післядипломної педагогічної освіти України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колос К. Р. Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |