Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Костіков М. П. 
Модель студента й алгоритм навчання експертно-навчальної системи граматики польської мови / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 21. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_21_10
Під час створення електронних засобів навчання іноземних мов необхідно повною мірою використовувати потенціал інформаційних технологій в управлінні процесом навчання. Сучасні інтелектуальні навчальні системи завдяки моделюванню предметної області та знань студента дозволяють зробити цей процес адаптивним та індивідуалізованим. Мета роботи - дослідження можливостей застосування цих методів у навчанні граматики польської мови в Україні з урахуванням її специфіки. Проаналізовано підходи до використання моделі студента в сучасних інтелектуальних навчальних системах із метою забезпечення індивідуалізації навчання. Розроблено структуру моделі студента і загальний алгоритм роботи експертно-навчальної системи граматики польської мови. Досліджено моделювання знання та забування студентами з плином часу окремих елементів навчання в рамках імовірнісної (стохастичної) моделі, а також прогнозування майбутніх імовірностей знання з урахуванням індивідуальних швидкостей забування навчальної інформації. Сформульовано цільову функцію якості навчання, що враховує частотність граматичних правил для певного обсягу слів, що вивчаються, та зв'язків із іншими правилами. Розглянуто задачу формування наступного кроку навчання, враховуючи необхідність попереднього засвоєння базових, пов'язаних правил, а також визначення оптимального інтервалу часу між заняттями залежно від поточного рівня знань.
  Повний текст PDF - 1.061 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костіков М.
  • Самсонов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костіков М. П. Модель студента й алгоритм навчання експертно-навчальної системи граматики польської мови / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 21. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_21_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського