Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Byelyavtseva T. V. Google docs servise in training of future teachers of mathematics / T. V. Byelyavtseva, N. S. Ponomareva // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_5 Розкрито основні можливості та функції сервісу Google Docs, зокрема Document, Presentation, Table, Form. Розглянуто особливості застосування даного сервісу для навчання інформатики майбутніх учителів математики з метою вирішення інформаційних завдань: від пошуку різного виду інформації до спільного виконання проектів. Запропоновано три етапи методики організації колективної роботи щодо засвоєння сервісу Google Docs у навчальній та подальшій професійній діяльності майбутніх учителів математики. На першому етапі студенти знайомляться з сервісом Google Docs у якості користувача - вчаться використовувати його різноманітні можливості на прикладі вирішення завдань загального характеру. На другому етапі, маючи навички користувача, студенти використовують сервіс як учні при розв'язуванні задач з математики. На третьому етапі студенти розглядають сервіс як викладачі - для вирішення методичних та організаційних професійних завдань вчителя математики. Проаналізовано результати використання сервісу Google Docs під час підготовки бакалаврів (6.040201 "Математика") на заняттях з інформатики у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Byelyavtseva T. V. Google docs servise in training of future teachers of mathematics / T. V. Byelyavtseva, N. S. Ponomareva // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |