Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Функції електронних освітніх ресурсів у процесі професійно орієнтованого навчання усного мовлення майбутніх учителів французької мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_10
Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні та говорінні (монологічному, діалогічному мовленні) у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (I - II курсах). З метою забезпечити ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій під час формування професійно орієнтованої усномовленнєвої компетентності у майбутніх учителів французької мови на основі аналізу, систематизації та узагальнення науково-довідкових джерел автором виділено такі критерії відбору електронних ресурсів як навчального матеріалу: актуальність (сучасність); автентичність; змістовність; тематичність; інформативність; вживаність; доступність; відповідність комунікативним потребам майбутніх учителів французької мови, їх інтелектуальному рівню й інтересам; професійно інформативна значущість; інтерактивність; контекстуальність; медіа насиченість; соціокультурна цінність; виховна цінність. У свою чергу, функціональне використання інформаційно-комунікаційних технологій під час формування професійно орієнтованої усномовленнєвої компетентності у майбутніх учителів французької мови представлено класифікацією, відповідно до якої усі електронні ресурси за своїми функціями поділяються на комунікативні, спільні, документативні, генеративні та інтерактивні, що продемонстровано відповідними прикладами.
  Повний текст PDF - 269.506 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковенко-Глушенкова Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковенко-Глушенкова Є. В. Функції електронних освітніх ресурсів у процесі професійно орієнтованого навчання усного мовлення майбутніх учителів французької мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яковенко-Глушенкова Єлизавета Валентинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського