Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Ноздріна Л. В. Підходи до вимірювання якості дистанційних курсів методами нечіткої логіки / Л. В. Ноздріна // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_15 Розглянуто деякі аспекти оцінювання якості дистанційного навчання, зокрема дистанційних курсів. Запропоновано перелік кількісних та якісних показників, що вимірюють якість дистанційного курсу, та їх бальну оцінку. Описано методичні засади використання нечіткої логіки для оцінювання якості дистанційного курсу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ноздріна Л. В. Підходи до вимірювання якості дистанційних курсів методами нечіткої логіки / Л. В. Ноздріна // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |