Наукова періодика України | Інформаційні технології в освіті | ||
Derkach T. M. Chemistry Teaching By Means Of Ict-Based Resources With The Regard For Preferred Learning Styles Of University Students / T. M. Derkach // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 14. - С. 48-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_14_9 Проаналізовано ставлення викладачів та студентів до використання електронних освітніх ресурсів під час вивчення хімічних дисциплін. Стилі навчання респондентів визначено за допомогою методу Р. Фелдера та Б. Соломан. Сприйняття окремих ресурсів оцінено за результатами анкетування студентів 5-го курсу хімічного факультету. Для вибору більше половини з проаналізованих 45 видів ресурсів встановлено існування сильних кореляційних зв'язків з певними стилями навчання студентів. Одержані дані можна використовувати для вдосконалення методик навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Derkach T. M. Chemistry Teaching By Means Of Ict-Based Resources With The Regard For Preferred Learning Styles Of University Students / T. M. Derkach // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 14. - С. 48-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_14_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |