Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Волошинов С. А. 
Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С. А. Волошинов // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_27
Досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції наочності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі. Встановлено суть поняття "візуальне середовище навчання" та дидактичну значимість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів з використанням інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.
  Повний текст PDF - 440.333 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Волошинов С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Волошинов С. А. Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С. А. Волошинов // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Волошинов Сергій Анатолійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського