Наукова періодика України Імідж сучасного педагога


Орищин І. 
Формування англомовної мовленнєвої компетенції в аудіюванні студентів немовних ВНЗ / І. Орищин // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 2. - С. 22-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_2_7
Розглянуто проблеми введення аудіювання як одного з видів мовленнєвої діяльності для студентів немовних ВНЗ. Підкреслено, що виконуючи вправи з аудіювання, студенти вдосконалюють уміння прогнозувати зміст, виділяти головне, знаходити другорядні деталі, встановлювати причиново-наслідкові зв'язки. Зауважено, що для ефективного аудіювання важливо дібрати текст, який був би складений на базі оригінальних англомовних джерел і містив би такі характеристики: пізнавальну цінність, інформативність та якість. Наведено процес аудіювання, яке рекомендовано проводити в 3 етапи: передтекстовий, текстовий і післятекстовий. Зазначено, що на передтекстовому етапі завданням викладача є створення умов для можливого прогнозування змісту аудіо-тексту та зняття лексичних, граматичних і фонетичних труднощів сприйняття. З метою вирішення першого завдання (прогнозування змісту) перед кожним текстом сформульовано питання, відповіді на які мають наштовхнути студентів на визначення його ймовірної тематики, що значно полегшить сприйняття почутого. Рекомендовано для зняття лексичних труднощів аудіювання перед прослуховуванням тексту подавати слова та словосполучення, якими студенти не володіють. Кількість незнайомих слів не повинна перевищувати 3-х відсотків від загальної кількості слів, бо перевантаження короткочасної пам'яті уповільнює процес засвоєння мови та зменшує швидкість відпрацювання постійних навичок. Оскільки деякі тексти можуть мати складний або давно засвоєний граматичний матеріал, запропоновано виконувати невеликі вправи щоб зняти можливі граматичні труднощі сприйняття.
  Повний текст PDF - 595.475 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Орищин І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Орищин І. Формування англомовної мовленнєвої компетенції в аудіюванні студентів немовних ВНЗ / І. Орищин // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 2. - С. 22-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського