Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Усова Л. С. Використання краудсорсингу в процесі брендингу / Л. С. Усова // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Усова Л. С. Використання краудсорсингу в процесі брендингу / Л. С. Усова // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |