Наукова періодика України Інформаційне суспільство


Усова Л. С. 
Використання краудсорсингу в процесі брендингу / Л. С. Усова // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_9
  Повний текст PDF - 314.598 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Усова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Усова Л. С. Використання краудсорсингу в процесі брендингу / Л. С. Усова // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського