Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Голік О. В. Рекламна аргументація у рекламному заголовку / О. В. Голік // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голік О. В. Рекламна аргументація у рекламному заголовку / О. В. Голік // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |