Наукова періодика України Інформаційне суспільство


Захарченко А. П. 
Засади кількісного аналізу інформаційних кампаній / А. П. Захарченко // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 19-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_5
  Повний текст PDF - 1.292 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Захарченко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Захарченко А. П. Засади кількісного аналізу інформаційних кампаній / А. П. Захарченко // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 19-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Захарченко Артем Петрович (1982–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського