Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Ясір Хамза Салман Аль Худірі Еволюція соціальної реклами на пострадянському просторі: інституціональний і тематичний аспекти / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Інформаційне суспільство. - 2016. - Вип. 24. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2016_24_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ясір Хамза Салман Аль Худірі Еволюція соціальної реклами на пострадянському просторі: інституціональний і тематичний аспекти / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Інформаційне суспільство. - 2016. - Вип. 24. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2016_24_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |