Наукова періодика України Інформаційне суспільство


Рибак А. І. 
Оцінка ефективності реклами: можливості економетричних методів / А. І. Рибак // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_21
  Повний текст PDF - 200.978 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рибак А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рибак А. І. Оцінка ефективності реклами: можливості економетричних методів / А. І. Рибак // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рибак Андрій Ігорович (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського