Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Ковальчук І. В. Засоби просування іміджу "Lenovo" Ukraine у соціальних мережах / І. В. Ковальчук // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальчук І. В. Засоби просування іміджу "Lenovo" Ukraine у соціальних мережах / І. В. Ковальчук // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |