Наукова періодика України Інформаційне суспільство


Барсук Т. В. 
Проблеми просування та становлення іноземних брендів в Україні / Т. В. Барсук // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_15
  Повний текст PDF - 129.753 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Барсук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Барсук Т. В. Проблеми просування та становлення іноземних брендів в Україні / Т. В. Барсук // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського