Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Барсук Т. В. Проблеми просування та становлення іноземних брендів в Україні / Т. В. Барсук // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барсук Т. В. Проблеми просування та становлення іноземних брендів в Україні / Т. В. Барсук // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |