Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Гаврилюк А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ — імідж — бренд — репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 1. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаврилюк А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ — імідж — бренд — репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 1. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |