Наукова періодика України Інвестиції: практика та досвід


Гаврилюк А. М. 
Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ — імідж — бренд — репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 1. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_1_15
  Повний текст PDF - 854.246 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаврилюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаврилюк А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ — імідж — бренд — репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 1. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гаврилюк Алла Михайлівна (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського