Наукова періодика України Інвестиції: практика та досвід


Худар С. М. 
Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 11. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_11_25
  Повний текст PDF - 171.539 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Худар С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Худар С. М. Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 11. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_11_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Худар Станіслав Миколайович (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського