Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Худар С. М. Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 11. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_11_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Худар С. М. Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 11. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_11_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |