Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Ганкіна М. С. Соціально-комунікативна функція туристичних підприємств на основі розвитку програм міжнародного освітнього туризму / М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 10. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_10_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ганкіна М. С. Соціально-комунікативна функція туристичних підприємств на основі розвитку програм міжнародного освітнього туризму / М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 10. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_10_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |