Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Туболець К. Г. Теоретичні засади формування механізму управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку / К. Г. Туболець // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 14. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_14_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Туболець К. Г. Теоретичні засади формування механізму управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на продовольчому ринку / К. Г. Туболець // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 14. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_14_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |